Filtrera sökning

Avstånd till…

Avstånd till…
Rensa

Bekvämligheter

Antal stjärnor

Antal stjärnor (1 till 5):

Prisintervall

Prisintervall


Typ av boende

Måltider

Tema

Gästrecensioner

Valuta för pengarna
Gästomdöme
Rekommendationer
0%
|
50%
|
100%
|

Betalningsmetod



Hem / Kundservice

Kundservice

Var du än befinner dig på upptäcktsresande i världen finns Zleeping Hotels nära till hands för frågor, support och service vid såväl vanliga vardagliga funderingar eller om oförutsedda omständigheter uppstår.

Personlig service är integrerat i Zleeping Hotels kultur. Kärnan i Zleeping Hotels verksamhet är att ta fullt ansvar för att varje enskild kund skall känna sig trygg under hela sitt samröre med oss som företag, från bokning till hemkomst.

Vår intention är att Zleeping skall vara ett levande, dynamiskt företag där vi tillsammans med våra kunder skapar och utformar den bästa möjliga verksamheten utifrån både kundens och företagets synvinkel. Vårt mål är att föra en konstant dialog med våra kunder, en dialog som kontinuerligt förändrar och förbättrar vår organisation utifrån våra kunders behov och önskemål.

Gästen ska känna sig trygg genom att boka via oss. Efter genomförd bokning kan gästen lita på att dennes planer införlivas och att vi under hela vistelsen finns till hands för personlig service.

Zleeping AG
Reg.No FL-0002.361.084-1

Kontakta oss

Kontakta oss via e-post

info@zleepinghotels.com bokningsavdelning

commercial@zleepinghotels.com

Maria Åtting, Direktör

Eva Sletten, Säljansvarig

Grupper, Gruppavdelning

Kontakta oss via telefon

Telefon: 08 525 095 93

Frequently asked questions (FAQ)

» Det är problem med att boka online. Vad gör jag?
Skicka ett e-postmeddelande till info@zleepinghotels.com eller kontakta vår 24 timmars webbsupport på +46 852509593 så hjälper vi dig att göra bokningen.
» Finns det bestämmelser om lägsta ålder för incheckning vid hotellet?
Normalt kräver hotellen att man ska vara minst 18 år, och i USA gäller 21 år.
» Får jag fortfarande samma pris om jag ändrar en hotellbokning?
Det beror på vilka ändringar du vill göra och hur det påverkar bokningen. Om du t ex vill lägga till ytterligare en person till bokningen kanske det behövs ytterligare ett rum som du måste betala extra för.
» Hur gör jag för att avboka mitt hotell?
Klicka här för att logga in på ditt konto. Har du inget konto kan du logga in med ditt bokningsnummer och e-postadressen du angav vid bokningstillfället. Du kommer att kunna se din bokning och även att kunna avboka den. Om du vill att vi ska hjälpa dig kan du kontakta oss genom att skicka ett e-postmeddelande till info@zleepinghotels.com.
» Hur hittar jag transferbussen vid flygplatsen?
När du bokar transfer får du ytterligare en bekräftelse för själva transporten, och där står det hur du ska gå för att hitta ditt fordon.
» Hur kan jag ta reda på karriärmöjligheter hos Zleeping Hotels?
Du får information på vår webbsida om företaget har några lediga tjänster. Du är alltid välkommen att skicka ditt CV till info@zleepinghotels.com
» Hur kan jag tjäna in Zleeping Dollars?
Genom att göra en bokning hos Zleeping Hotels. För varje 100 € du använder genom zleepinghotels.com tjänar du 5 Zleeping Dollar. 1 Zleeping Dollar är värd 1 €. Du måste ha genomfört en bokad resa innan du kan börja tjäna in Zleeping Dollars. Kom ihåg att du måste anmäla dig till Zleeping Dollar-kontot för att kunna få denna bonus.
» Hur kommer jag i kontakt med Kundtjänst hos Zleeping Hotels?
E-posta eller ring vår webb support. E-post: info@zleepinghotels.com Telefon webbsupport: +46 852509593 24 Hour Web Support
» Hur lång tid tar det för er att ordna ett hotellbyte?
Om du vill byta hotell, måste du dessförinnan veta att det är en långsam och dyr process som normalt tar 2-3 dagar, beroende på när på året det är, och på tillgången till andra hotell i trakten. Om du ändå vill genomföra ditt hotellbyte ska vi göra allt vi kan för att hjälpa dig att hitta ett bättre alternativ.
» Hur länge anses mina barn vara barn?
Till dess att de är 12 år. Därefter räknas de som vuxna.
» Hur skyddas min integritet och personliga information av Zleeping Hotels?
Zleeping Hotels kommer inte att uppge din personliga information till något annat företag.
» Hur vet jag att min bokning är bekräftad?
Bokningen av alla våra hotellrum bekräftas med hotellet i samma stund som du gör din bokning.
» Jag fick ingen bekräftelse via e-post efter att ha gjort en bokning? Vad gör jag?
Inget problem. Kontakta oss på telefon eller e-post så ska vi se till att din hotellverifikation och bokningsbekräftelse skickas till dig.
» Jag har avbeställt min hotellbokning, när får jag återbetalning?
Återbetalning genomförs senast 24 timmar efter det att avbeställningen gjorts. Normalt har du pengarna insatta på ditt bankkonto 3-4 bankdagar efter det att avbeställningen gjorts.
» Jag har en fråga angående tidigare bokning. Vad gör jag?
Kontakta oss och uppge Zleeping Hotels referensnummer så ska vi försöka hjälpa dig.
» Jag har genomfört en bokning, när kommer jag att debiteras för den?
Ditt Visa-kort eller MasterCard kommer att debiteras det datum du väljer att betala din hotellbokning.
» Kan jag anmäla mig till Zleeping Dollars? Kostar det något?
Ja, vem som helst kan anmäla sig till Zleeping Dollars, och det är helt kostnadsfritt.
» Kan jag använda zleepinghotels.com från min mobiltelefon?
Ja, och du kan se vilka hotell i området som går att boka hos Zleeping Hotels.
» Kan jag avsluta mitt konto eller profil hos zleepinghotels.com?
Ja, klicka bara på knappen 'Ta bort' i ditt konto.
» Kan jag avsluta mitt konto hos Zleeping Hotels?
Närhelst du vill kan du välja att avsluta kontot.
» Kan jag boka ett hotellrum som motsvarar mina speciella behov?
Vi kommer alltid att försöka göra din vistelse på hotellet så tillfredsställande som möjligt, oavsett vilka behov du har. Du kan alltid göra en förfrågan till hotellet, men Zleeping Hotels kan inte garantera att du kan få allt du begär.
» Kan jag boka ett rum per telefon?
Du kan ringa till oss om du behöver hjälp med att skriva in din bokning.
» Kan jag boka hotell åt någon annan?
Ja, det är inget problem. Du kan även ge bort ett Globalt Presentkort och låta mottagarna själva planera sin resrutt - till just den plats i världen de fantiserar om.
» Kan jag checka ut senare än planerat från mitt hotell?
Om du vill stanna längre än planerat, kan du kontakta oss för att se om vi kan hjälpa dig, eller också kan du betala direkt till hotellet på plats.
» Kan jag checka ut tidigare än planerat från mitt hotell?
Ja, men extraavgifter tillkommer för detta. Avgiften beror på det specifika hotellets avbeställningsregler.
» Kan jag få kvitto på min hotellbokning?
Ja. Efter genomförd bokning kommer en bokningsbekräftelse att skickas till din Email. Efter full betalning kommer en hotell voucher att skickas till samma Email adress.
» Kan jag få transport från flygplatsen till hotellet?
Ja. Du kan lägga till en hotelltransfer till din hotellbokning om så önskas. Vi kan ordna transfer åt dig på de flesta resmål. Om du inte finner någon transfer att boka på webbsidan, kan du alltid skicka en beställning med e-post till info@zleepinghotels.com så ska vi göra vårt bästa för att ordna din transfer.
» Kan jag förnya eller ändra min profilinformation?
Ja, gå in på ditt konto och ändra i profilinformationen närhelst du vill.
» Kan jag hitta ett specifikt hotell?
Ja, du kan söka på hotellnamnet och sedan gå in och kolla om det är tillgängligt under den tidsperiod du vill resa.
» Kan jag hitta hotellets policy för ändringar och avbeställning efter det att jag har bokat?
Ja, du finner all information rörande din bokning på ditt Zleeping-konto.
» Kan jag prenumerera på eller avbeställa Zleeping Hotels Nyhetsbrev?
För att prenumerera på nyhetsbrevet går du bara in på ditt Zleeping-konto och klickar på knappen på vår webbsida.
» Kan jag se en lista på hotellbokningar som jag gjort?
Ja, gå in på ditt Zleeping-konto och klicka på dina bokningar. Om du har många bokningar så visas en lista på dem.
» Kan jag skriva gästomdöme om ett hotell?
Ja, om du har haft en vistelse på det hotellet. Du måste ha Zleeping Hotels bokningsnummer för att kunna skicka in dina synpunkter. Vi gör så för att garantera omdömets sannfärdighet. Skriva kommentarer är ett sätt att tjäna åtråvärda Zleeping Dollars.
» Kan jag uppge speciella önskemål och synpunkter på rummet i hotellbokningen?
Ja, självklart. Vi ska göra vårt bästa för att du ska få det du önskar, men du måste inse att detta endast är ÖNSKEMÅL och att Zleeping Hotels inte kan ge några garantier för att det är möjligt. Vissa hotell tar en extra avgift för speciella önskemål. Eventuella frågor bör skickas till info@zleepinghotels.com.
» Kan jag ändra i min bokning?
Efter det att bokningen är bekräftad och betald kan den inte ändras på webbplatsen. Kontakta vår Kundtjänst för eventuella ändringar. Ändringar av gästernas namn och barnens ålder är kostnadsfria. Alla ändringar genomförs i mån av möjlighet.
» Kan jag ändra mitt lösenord?
Ja. Skriv bara in den e-postadress du uppgav när du registrerade dig hos Zleeping Hotels så skickas en länk till dig med information om hur du kommer åt och kan ändra ditt lösenord.
» Kan mina barn bo på hotellet?
Normalt ja. Det finns vissa hotell som inte tar emot barn, men i så fall finns denna information i hotellbeskrivningen.
» Kan mina intjänade Zleeping Dollars upphöra att gälla?
Så länge du själv inte har bestämt dig för att använda dem så kan du inte förlora dina Zleeping Dollars. Zleeping Dollars kan endast användas som betalningsmedel för tjänster köpta genom zleepinghotels.com.
» Kan Zleeping Hotels erbjuda någon avbokingsförsäkring?
Ja, vi har två alternativ. En Grundläggande försäkring och en Fullständig försäkring. Läs mer om försäkringarna under Garantier och Avbeställningsskydd.
» Kan Zleeping Hotels erbjuda speciella rabatter?
Ja, håll dig uppdaterad på webbsidan och på Facebook, Twitter eller prenumerera på Zleeping Hotels nyhetsbrev för att ta reda på det senaste om speciella rabatter.
» Kan Zleeping Hotels reservera min bokning till en senare tidpunkt?
Zleeping Hotels har kvar din bokning i din kundvagn i 30 minuter. Om du har varit inaktiv i 30 minuter går tiden för din session ut, och din kontakt med Zleeping Hotels avbryts.
» Måste jag öppna konto hos zleepinghotels.com för att göra en bokning?
Nej, det går att göra bokningar utan konto, men om du inte har något konto går du miste om fördelarna med de förmånliga Zleeping Dollars.
» Något oförutsett har hänt och jag kan inte resa. Kan jag avbeställa min bokning?
Det beror på. Normala avbeställningsregler gäller för bokningen, men mot en mindre avgift kan du lägga till en försäkring för bokningen. Två möjligheter finns: Avbeställningsskydd Bas – Vi gör återbetalning om du har giltiga skäl. Se förteckning. Avbeställningsskydd Total – Vi gör återbetalning oavsett orsak och du behöver inte några intyg.
» När jag gör en bokning, är då skatterna inräknade i rummets pris?
Normalt är det så. Vid undanfall kommer du att meddelas om detta i bokningsstadiet och det kommer även att stå på din hotell voucher.
» När jag kommer fram till hotellet, vad behöver jag ha med mig för att checka in?
Ett giltigt pass och bokningsbekräftelsen.
» Om jag glömmer att avbeställa och inte utnyttjar det rum jag reserverat, får jag ändå betala för bokningen?
Ja. Då du gör bokningen accepterar du vissa avbeställningsregler, som man kan kolla även efter det att bokningen genomförts. En del hotell kan medge en viss återbetalning.
» Om jag vill byta hotell, medför det extra kostnader?
Före ankomst till hotellet gäller normala avbokningsregler och ett nytt hotell kan bokas. På plats: ja, men först och främst måste vi veta skillnaden i pris mellan det nya hotellet och det gamla, och vi måste även ta reda på om det ursprungliga hotellet har några avbokningsavgifter. Vi kommer alltid att ange kostnaderna innan vi gör något mer. Därefter kan du som gäst avgöra om du vill byta hotell eller inte.
» Sökresultaten visar inte det hotell där jag vill bo. Varför kan jag inte hitta det hotellet
Vi samarbetar med mer än 20000 hotell på fler än 1500 resmål i över 120 länder, men ibland händer detta. Vad du kan göra är att skicka en begäran till info@zleepinghotels.com så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig.
» Tillåter hotellet att jag tar med mitt husdjur?
Det finns en del hotell som tar emot husdjur, men inte alla. Det bästa är att göra en förfrågan via e-post till info@zleepinghotels.com.
» Vad gäller för avbokning?
De avbokningsregler som gäller för varje bokning visas under bokningsproceduren. "Zuperdeal" är ett mycket prisvärt hotellrum eller lägenhet och därför kan INGEN ÅTERBETALNING ske. Det är INTE möjligt att avboka eller göra några ändringar i denna typ av bokning. Du blir alltid tillfrågad innan du kan boka ett Zuperdeal-erbjudande.
» Vad händer om jag måste avbeställa en bokning jag använt Zleeping Dollars till?
Om hotellet avbeställs inom avbeställningsperioden får du dina Zleeping Dollars tillbaka på kontot omedelbart efter avbeställningen. Normala avbokningsregler gäller även för bokningar gjorda med Zleeping Dollars.
» Vad är ZleepAdvisor?
Fokus hos Zleeping Hotels är alltid på våra gäster, och därför vill vi att de ska dela med sig av sina synpunkter till andra gäster. I ZleepAdvisor finner du personliga omdömen och information om hotellen, vilket hjälper dig att få en bättre helhetsbild av hotellet.
» Var hittar jag vägbeskrivning till hotellet?
På din hotellverifikation finner du alla upplysningar om hotellet, vägbeskrivning och telefonnummer.
» Varför ska jag prenumerera på Zleeping Hotels Nyhetsbrev?
För att få info om senaste rabatter och nyheter om våra hotell.
» Varför ska jag registrera mig och logga in till zleepinghotels.com?
Därför att om du gör det så får du möjlighet att tjäna Zleeping Dollars som kan användas som rabatt vid din nästa bokning.
» Vem skriver gästernas omdömen i ZleepAdvisor?
För att vi ska vara säkra på att vi enbart får omdömen från folk som verkligen har BOTT på hotellet, måste du ha Zleeping Hotels bokningsnummer, som bara kan användas en gång, för att skicka in omdömet.
» Vilka kredit- och betalkort accepterar ni?
För att genomföra en bokning måste du ha Visa eller MasterCard.
» Vilka rumstyper har ni?
Dubbelrum: Innehåller en dubbelsäng eller två enkelsängar i samma rum. Lämpligt för två personer. Badrum med dusch om inget annat anges i hotellbeskrivningen. Extrasäng i dubbelrum: Extrasäng i dubbelrummet för barn 2-11 år eller för vuxna. Enkelrum: Innehåller en eller två enkelsängar. Lämpligt för en person. Badrum med dusch om inget annat anges i hotellbeskrivningen. I USA har majoriteten av rummen två sängar (135-160 cm/säng) eller en bred säng (grand lit). Rum för tre till fyra personer har normalt två breda sängar. Priset för sådana rum är relativt lågt, men då skall två personer dela en säng. Vissa hotell erbjuder en extra säng om man betalar en extra avgift (bokas och betalas direkt till hotellet). Flerbäddsrum finns i några av våra budgetalternativ/vandrarhem. Man delar rum som har flera sängar. Vissa rum har dusch/WC på rummet och andra har delade bekvämligheter i korridoren. Lägenhet - Studio: Lägenhet som består av ett rum, kombinerat sällskapsutrymme och sovrum samt pentry och badrum. Lägenhet - 1 sovrum: Lägenhet med ett separat sovrum, sällskapsutrymme, badrum samt kök eller pentry. Lägenhet - 2 sovrum: Lägenhet med två separata sovrum, sällskapsutrymme, badrum samt kök eller pentry. Balkong eller terrass: Framgår av beskrivningen för varje hotellrum/lägenhet.
» Är det möjligt att boka mer än ett rum åt gången, eller boka flera rum till en grupp?
Ja, du kan boka mer än ett rum så länge rumstypen är densamma.
» Är det möjligt att tjäna Zleeping Dollars på flygresor eller paketresor?
Nej. För tillfället erbjuder vi inte den möjligheten.
» Är det säkert att betala med kort på webbplatsen?
Ja. Betalningarna sker med 3D Secure-teknik certifierad av Visa och Master Card.

Din voucher

Din kundvagn är tom.
Din voucher

Följ oss

Guest of Honor

Facebook

Twitter

Följ oss
Tel +46 852509593 • E-mail info@zleepinghotels.com
www.zleepinghotels.se • www.facebook.com/zleepinghotels.se

Observera att din kundvagn kommer att tömmas kl . De reservationer du gjort kommer att avbokas och annat innehåll i kundvagnen tas bort om du inte gör klart beställningen.

Fortsätt till kassan
Välj språk
Välj valuta